Pomysł na wirtualne zwiedzanie zrodził się jako chęć zaprezentowania nieistniejących już budynków szerszej publiczności. Kościół świetnie nadawał się jako test sprawdzający możliwości silnika Unity 3D. Realizacja 2012 r.
Sama budowla co prawda istnieje i ma się dobrze, ale w czasie wykonywania prac nad rekonstrukcją niewykończone zostały prawdziwe podziemia kościoła, co dało pretekst na stworzenie wizualizacji. Aplikacja posiada wiele odniesień do historii budowli, galerię fotografii oraz reprodukcję planów architektonicznych z końca XVIII wieku.
Początek prac to inwentaryzacja i wykonanie szeregu fotografii referencyjnych. Na tej podstawie odtworzyłem model 3D, który następnie przygotowałem do procesu lightmap bake ( 3Dsmax/ vray) Wszystkie tekstury zostały odtworzone na podstawie zdjęć i referencji. Interakcja z modelem to prosty system FPS
Wymagania: Windows 7, 150 MB wolnej przestrzeni dyskowej.