Kamil Czapski

Z wykształcenia architekt. Na co dzień grafik 3D.

Od 2010 r. zajmuję się tworzeniem wizualizacji, specjalizuję się także w interaktywnych makietach 3D. Współpracuję z architektami oraz firmami deweloperskimi: Nexity Polska, Asbud.
Biegle posługuję się programami 3ds max +vray/corona, Photoshop, AutoCAD, Unity 3D.

Czym się zajmuję
  • Wizualizacje architektoniczne
  • Interaktywne makiety architektoniczne
  • Wirtualne rekonstrukcje historycznych budynków
  • Aplikacje w silnikach 3D. Unity/UE4
Wyszczególnione umiejętności 3D game development
  • Zaawansowane modelowanie, texturowanie obiektów HardSurface. Podstawowe Organic modeling.
  • Podstawowa wiedza z dziedziny tworzenia shaderów (node based).
  • Średniozaawansowana wiedza z oświetlenia scen w 3D
  • Podstawowa wiedza z procesu level design.
  • Podstawowe umiejętności pisania skryptów w C#
  • Średniozaawansowana wiedza z dziedziny animacji 3D. Podstawowa z Character Animation