Assety stworzone dla Iron Wolf studio do gry Sherman Commander (RTS)

Unity HDRP, 3ds max, Substane Painter

Koncepcja oraz wstępny model enklawy piratów (RTS/City Building)

Unity HDRP 3ds max, Substane Painter

Assety stworzone dla studia Polyslash

Tribe The primitive builder

Unity HDRP, Unreal Engine 4(ported) , 3ds max, Substance Painter

Pottery table

your 360 images

Clay toys

your 360 images

Sea props

your 360 images

Drug Dealer Manager

UNITY 3D URP

Corner Store

your 360 images

Bar

your 360 images

Cementery

your 360 images

ChemLab

your 360 images

Police Station

your 360 images

PostOffice

your 360 images

CarRepair

your 360 images

Bank

your 360 images

o grach

Jestem entuzjastą gier, a moja przygoda z ich tworzeniem rozpoczęła się w 2010 roku, choć nietypowo  – od stworzenia aplikacji edukacyjnej prezentującej podziemia Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego Św. Trójcy w Warszawie. Pracując nad wirtualną odbudową kościoła nauczyłem się, jak działa silnik Unity 3D. Później, chcąc wykorzystać zarówno swoje umiejętności, jak i wykształcenie, nawiązałem współpracę z deweloperami (Nexity, Asbud, Fortem) tworząc dla nich interaktywne makiety przeznaczone do biur sprzedaży i na strony internetowe.

Równolegle zająłem się także pracą nad moim autorskim projektem – Wehikułem Warszawskim, w ramach którego planuję zrekonstruować wybrane fragmenty przedwojennej Warszawy w technologii VR. Projekt zamierzam zrealizować w silniku Unreal, a pierwszym epizodem będzie Plac Tłomackie.

W czerwcu 2021 roku wróciłem stricte do świata gier jako 3D Artist w krakowskim studiu Polyslash, gdzie pracuję do dziś przyczyniając się do realizacji takich gier jak: Tribe The Prymitive Builder, oraz Drug Dealer Manager (working title)

o graniu

Pierwsza gra która wciągnęła mnie całkowicie w swój świat to był Fallout 2. Pierwsza część narobiła mi smaku, ale dopiero druga w pełni pochłonęła mnie na wiele godzin. Wspaniały świat, robiący wrażenie nieskończonego. Do dziś dnia mam słabość do osadzania narracji w postapo. Kolejnym tytułem był Half life. To innego rodzaju doświadczenie. Kamera z pierwszej osoby oraz decyzje aby nie trzymać gracza za rękę, wrażenie pełnej swobody, brak cut scenek – to były czasy. Na tych grach się nie zatrzymałem. Ważniejsze to np. Civilization 2, Jagged Alliance 2, Diablo, LBA 2. Nowsze tytuły: Fallout 3, Left for dead 1 oraz 2, 7 days to die, Prey(2017), Mount and blade 1 oraz 2.